شرح مساله اسبی در خانه (۱،۱) صفحه شطرنج قرار دارد و قرار است به خانه ( ۸،۸) برسد. در بین راه موانعی وجود دارد که در آن خانه ها نباید  برود. این موانع در ابتدای حل مساله توسط کاربر تعیین می شوند. با استفاده از روش های زیر راه حل مناسبی برای آن بیابید. ۱) A*Seach ۲) DFS ۳) (Bidirectional Search (using BFS in each side پیاده سازی باید بتواند اطلاعاتی در خصوص هرینه مسیر، گره های بازشده و مسیر انتخابی ارایه دهد.
پروژه هوش مصنوعی
 

The preview option is not available.


3
Patents
6.8
k
Conferences
1.9
k
Events
3.3
k
Jobs
6.7
k
Notes
3.4
k
Authors
253
Publishers
2.7
k
Users