شرح مساله
اسبی در خانه (۱،۱) صفحه شطرنج قرار دارد و قرار است به خانه ( ۸،۸) برسد. در بین راه موانعی وجود دارد که در آن خانه ها نباید برود. این موانع در ابتدای حل مساله توسط کاربر تعیین می شوند.
با استفاده از روش های زیر راه حل مناسبی برای آن بیابید.
۱) A*Seach
۲) DFS
۳) (Bidirectional Search (using BFS in each side
پیاده سازی باید بتواند اطلاعاتی در خصوص هرینه مسیر، گره های بازشده و مسیر انتخابی ارایه دهد.
پروژه هوش مصنوعی
3
Patents
6.7
k
Conferences
1.9
k
Events
3.3
k
Jobs
6.7
k
Notes
3.4
k
Authors
253
Publishers
2.7
k
Users
This is an animated dialog which is useful for displaying information. The dialog window can be moved, resized and closed with the 'x' icon.
These items will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?